روزنامه صبا

روزنامه صبا


ویژه‌برنامه تصویری صبا به مناسبت چهلمین جشنواره فیلم فجر


برنامه «صبا پلاس» ویژه چهلمین جشنواره فیلم فجر به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی هرشب در سایت صبا منتشر می‌شود.

 

«صبا پلاس» عنوان ویژه برنامه اینترنتی است که برای چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، به تهیه ‌کنندگی محمدرضا شفیعی، سردبیری و کارگردانی سمیرامیس محمدی و اجرای علی مرادخانی هر شب در سایت خبرگزاری صبا منتشر می‌شود و هم‌ زمان با برگزاری این رویداد سینمایی به بررسی آثار شرکت ‌کننده در جشنواره می‌پردازد.

برنامه «صبا پلاس» ضمن گفتگو با صاحبان آثار و عوامل فیلم‌های شرکت‌کننده در جشنواره، به‌ نقد و بررسی فیلم‌ها و عملکرد جشنواره در دوره چهلم می‌پردازد. همچنین این برنامه بخش‌ها و آیتم‌های جذاب دیگری چون نوستالژی سینمای ایران، استندآپ، گزارش روزانه خانه جشنواره و… را نیز در نظر دارد.

«صبا پلاس» هر شب ساعت ۲۲ در صفحه اختصاصی این برنامه در سایت صبا به نشانی اینترنتی www.khabargozarisaba.com قابل‌ مشاهده است.

عوامل «صبا پلاس» شامل جانشین تهیه کننده حسن هندی، نویسنده علی شمس، تصویربرداران حسین ساعدی، مهدی مرادی و امیرحسین عسگری، صدابردار احسان نوبخت، مجری استندآپ ساره رشیدی، کارگردان تلویزیونی و نریتو رضا محمدی، منتقد سحر عصرآزاد، طراح دکور طاها ذاکر، تدوینگر رضا وحدانی، روابط عمومی و هماهنگی ندا کوهی و عکاس و تصویربردار محسن هندی، است که ساخت این ویژه برنامه را برعهده دارند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است