روزنامه صبا

روزنامه صبا

احمد زالی خبر داد:

پایان خوش «خوشنام»/ زوج «خوشنام» به مشهد می‌‍‌روند


تهیه‌کننده سریال «خوشنام» از پایان تصویربرداری این مجموعه در تهران خبر داد.

روزنامه صبا: احمد زالی، تهیه‌کننده سریال «خوشنام» اعلام کرد: شنبه شب، سوم اردیبهشت ماه تصویربرداری «خوشنام» در تهران در لوکیشن باشگاه اسب سواری به طور کلی به پایان رسید و بازیگران در این مجموعه کارشان را تمام کردند؛ ضمن اینکه قرار است برای ضبط سکانس‌های کوتاه و پایانی کار که با حضور هومن حاجی عبداللهی و الهه جعفری گرفته خواهد شد، یکی دو روزه به مشهد برویم اما هنوز تاریخ دقیق رفتمان مشخص نیست.

تهیه‌کننده سریال رمضانی شبکه اول همچنین خاطرنشان کرد: خدا را شکر کار با آرامش و دوستی به پایان رسید. «خوشنام» تجربه متفاوت و در عین حال سختی برایمان بود چون یک سریال پرلوکیشن، پربازیگر و پرکاراکتر و کلا به لحاظ مفهوم و قصه یک کار ویژه در کارنامه کاری‌ام بود اما در نهایت اینکه بعد از این همه سختی هم به لحاظ شیوع بیماری کرونا و هم شرایط مالی سازمان صداوسیما و سایر مسائل همین که مردم کار را دوست داشتند و ما فیدبک های خوبی گرفتیم، همین حالمان را خوب می کند.

زالی در پایان گفت: داستان «خوشنام» تا یک هفته الی ۱۰ روز بعد از عید فطر ادامه دارد چون پنج قسمت از مجموعه در شب‌های قدر پخش نشد و یکی دو قسمت هم شب های دیگر روی آنتن رفت؛ بنابراین پخش «خوشنام» ادامه دارد و در روز عید فطر به پایان می‌رسد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است