روزنامه صبا

روزنامه صبا

امیر پذیرفته تشریح کرد:

«کپسول»؛ قصه‌ای از دل آدم‌ها


  کارگردان فیلم «کپسول» با تاکید براینکه کپسول داستان زندگی شخصی‌ام نیست گفته که، قصه آن از دل آدم‌های اطرافم بیرون آمده و همه‌شان را به چشم دیده‌ام.

روزنامه صبا: امیر پذیرفته، کارگردان فیلم کوتاه «کپسول» ، پیرامون نحوه شکل گیری ایده و ساخت این اثر گفت: «کپسول» داستان زندگی شخصی ام نیست اما قصه آن از دل آدم های اطرافم بیرون آمده و همه شان را به چشم دیده ام.

وی افزود: ساخت فیلم یک کار جمعی است و اگر همگی دست به دست هم ندهند، نتیجه خوبی حاصل نمی شود؛ کپسول تاکنون در بخش مسابقه هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کینولوب لهستان و بخش ویژه شورت فیلم مارکت پیکس، بازار (مارکت) چهل و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کلرمون فران انتخاب شده است.

امیر پذیرفته با اشاره به دیگر  موفقیت‌های این فیلم کوتاه در عرصه های ملی و بین المللی، تصریح کرد: کپسول برگزیده‌ بیست‌وچهارمین جشنواره‌ی فیلم‌های ورزشی لیبِرِک کشور جمهوری چک، راهیابی به دوازدهمین دوره جوایز آکادمی ایسفا و بخش مسابقه بین‌الملل دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ورزشی بارسلونا بوده است (جشنواره فیلم کوتاه شورت تو د پوینت، یک مسابقه بین‌المللی فیلم کوتاه و مورد تایید آی ام دی بی IMDb است که ماهانه نمایش‌های زنده و یک رویداد سالانه جوایز در رومانی برگزار می‌کند و تمام فیلم‌های برنده تابستان آینده در سینمای روباز  – Uzina Foto، ترانسیلوانیا نمایش داده می‌شوند).

فیلم کپسول به تازگی جایزه بهترین کارگردانی و بازیگری در چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه SHORT to the Point رومانی از آن خود کرده در یکی از روستاهای شهرستان رفسنجان فیلمبرداری شده و تلاش فراوان پسربچه ای را برای رسیدن به آرزو و رویای کودکی اش نمایش می دهد که در این مسیر با موانعی مواجه می گردد.

بابک نوری، ندا حسینی، میلاد ترقی خواه، سید محمدرضا حسینی، عباس باقری، سعید جندقی از جمله بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است