روزنامه صبا

روزنامه صبا

ایوب آقاخانی:

در صدد برگزاری سومین دوره از جشنواره «چهارراه» هستم


نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر با اشاره به برنامه های خود در سال 1401 گفت که؛ در صورت اخذ موافقت‌های اصولی در صدد برگزاری سومین دوره از جشنواره نمایشنامه‌نویسی اقتباسی «چهارراه» هستم.

 روزنامه صبا – ایوب آقاخانی نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره برنامه‌ریزی خود برای کارگردانی تئاتر در سال ۱۴۰۱، گفت: در حال حاضر شرایط تئاتر آنقدر متزلزل و ناپایدار است که فقط می‌توانم بگویم قصدم این است که سال جاری چند اثر نمایشی را روی صحنه ببرم ولی اینکه کدامیک تحقق پیدا کند، نمی‌دانم.

وی ادامه داد: قصدم این است که در سال جاری یک نمایش را در بخش خصوصی و نمایش دیگر را که از سال ۹۸ درخواست اجرای آن را به مدیریت مجموعه تئاتر شهر ارائه داده بودم، در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرم.

آقاخانی با اشاره به نگارش یک فیلمنامه، توضیح داد: در حال نگارش نسخه نهایی یک فیلمنامه سینمایی هستیم و اگر این فیلم ساخته شود به عنوان نویسنده اثر حضور خواهم داشت.

این هنرمند عرصه تئاتر درباره دیگر فعالیت‌های خود افزود: در شبکه آی فیلم پخش فصل اول برنامه «برگ اول» که به کتاب و کتابخوانی می‌پردازد با استقبال گسترده‌ای مواجه شد از این رو همه گام‌های نخست برای ساخت فصل دوم این برنامه برداشته شده است و باید دید شرایط به چه گونه‌ای رقم خواهد خورد.

سرپرست گروه تئاتر «پوشه» درباره اینکه آیا قصد ادامه نگارش و اجرای نمایشنامه‌های پرتره را که پیش‌تر یک تریلوژی را بر این اساس نگاشته و اجرا کرده بود دارد یا نه، یادآور شد: کار تریلوژی بر اساس پرتره‌ها به پایان رسید مگر اینکه پروژه‌ای دیگر را به صورت تریلوژی شروع کنم که هنوز در این خصوص تصمیمی نگرفته‌ام.

آقاخانی در پایان گفت: در صورت اخذ موافقت‌های اصولی در صدد برگزاری سومین دوره از جشنواره نمایشنامه‌نویسی اقتباسی «چهارراه» هم هستم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است