روزنامه صبا

روزنامه صبا

گیتی معینی:

بهرام رادان در «ابلق» نقشی ماندگار ایفا کرده است


بازیگر سینما با بیان اینکه بهرام رادان بازیگر بسیار خوبی است، معتقد است که؛ نقش وی در ابلق از همه نقشها چند سر و گردن بالاتر است و از خودش فاصله بسیاری گرفته و توانسته نقشی ماندگار بازی کند.

روزنامه صبا – گیتی معینی، بازیگر سینما، پیرامون حضورش در فیلم سینمایی «ابلق» گفت: خوشحالم که بخشی از پروژه بی نظیر سینمایی ابلق بودم، این فیلم به زودی راهی سینماها خواهد شد و به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده است، امیدوارم در چرخه اکران اتفاقات خوبی برای این اثر بیفتد.

وی درباره ایفای نقش اول توسط بهرام رادان اضافه کرد: رادان بازیگر بسیار خوبی است، نقش‌های جذابی هم بازی کرده که «علی سنتوری» یکی از آنهاست، اما به نظر من نقشش در ابلق از همه نقشها چند سر و گردن بالاتر است، وی از خودش فاصله بسیاری گرفته و توانسته نقشی ماندگار بازی کند.

باید با بازیگران پیشکسوت با احترام برخورد شود

معینی درباره حضور در کنار بازیگران جوان سینما اظهار کرد: واقعیت امر به عنوان یک بازیگر پیشکسوت آنچه از این بازیگران جوان دیدم تماما احترام و مهربانی بود، با اینکه اکثریت آنها امروز برای خودشان چهره های سینمایی هستند اما در کار به خوبی احترام بزرگتر و پیشکسوت را رعایت می کردند.

بازیگر فیلم «ابلق» کارگردانی «نرگس آبیار» را اینگونه توصیف کرد: آبیار در کار بسیار متین و آرام است اما در عین حال مو را از ماست بیرون می کشد، بسیار دقیق است و به هیچ وجه یک پلان متوسط راضی اش نمی کند، همیشه می خواهد تا بهترین اتفاق بیفند و همین عاملی است تا یک پلان شاید مدت ها تکرار شود.

معینی در همین رابطه ادامه داد: آنچه بیش از هر چیز به آن اعتقاد دارم این است که مخاطبان فیلم خوبی را خواهند دید، فیلمی با دغدغه های فراوان که توسط یک کارگردان بزرگ زن ساخته شده است، شاید خیلی از کارگردانان مرد هم سراغ چنین سوژه هایی نروند اما از نظر من نرگس آبیار کارگردان به شدت جسوری است.

معینی درباره لوکیشن تصویربرداری این فیلم هم توضیح داد: منطقه‌ای که ما در آن کار می‌کردیم زورآباد فرحزاد بود و کار در آنجا بسیار سخت بود. افراد زیادی در آن منطقه حضور داشتند یعنی به قدری استرس و اضطراب داشتیم که به صورت حفاظت شده کار می‌کردیم.

این بازیگر پیشکسوت سینما درباره نقش خود در فیلم سینمایی ابلق اظهار کرد: نقش من در «ابلق» خیلی متفاوت بود و گریم سنگینی داشتم، من در تیرماه و در آن هوای گرم چنین گریمی داشتم، گریمور حداقل سه ساعت روی صورتم کار می‌کرد، ضمن اینکه کلاه‌گیس آزاردهنده‌ای هم داشتم که شرایط را برایم غیرقابل تحمل می‌کرد ولی به دلیل عشق و علاقه‌ام به کار و همچنین همکاران بسیار خوبی که داشتم این کار میسر و باعث شد سختی‌ها را به جان بخرم‌.

منبع: خبرگزاری میزان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است