روزنامه صبا

روزنامه صبا

پرونده شنبه های چالشی صبا

عبدالله روا:بازگشت سلبریتی‌‌ها حتما علتی دارد!


در پرونده چالش این هفته صبا به موضوع «بازگشت یا حذف سلبریتی‌ها» پرداخته‌ایم.

 در روزهای گذشته، اخباری مبنی بر بازگشت دو هنرمند کشور از جمله محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به برنامه‌های تلویزیونی منتشر شد و تهیه‌کنندگان آن نیز این اخبار را تایید کردند. همچنین نام‌های دیگری از هنرمندان چهره به میان آمد و گویی بنا بر آن شد که تعدادی از سلبریتی‌ها طبق روال گذشته در تلویزیون به اجرا بپردازند. پس از انتشار این اخبار حواشی و واکنش‌های جنجالی رخ داد و در ادامه آن محمدرضا شهبازی مجری برنامه‌های تلویزیونی، استعفای خود را از برنامه «پاورقی» اعلام و با انتشار ویدئویی از خود در صفحه مجازی به بازگشت به اصطلاح سلبریتی‌ها اعتراض کرد. همچنین رضا رشیدپور پیرو این اتفاقات نیز در صفحه شخصی خود اعلام کرد که از اجرای فصل جدید برنامه «سیم آخر» انصراف می دهد و بازگشت خود را به زمان بهتری موکول می‌کند. همه این اخبار و حواشی دست به دست هم داد تا شائبه‌هایی بوجود آید.

با توجه به این اتفاقات، روزنامه صبا بنا را بر این گذاشت تا در چالش این هفته خود پی‌گیر مواضع اهالی رسانه و هنر در این باره شود تا در این تریبون آزاد از نظرات بی پرده آنان مطلع شویم. نظراتی که می‌تواند برای مخاطبان فهیم و دغدغه‌مند روزنامه صبا قابل تامل باشد.

عبدالله روا (مجری تلویزیون):بازگشت سلبریتی‌‌ها حتما علتی دارد!

من اخبار و حاشیه‌های اخیر را دنبال کردم و در جریان آن‌ها هستم اما لازم می‌دانم که بگویم کشور ما متشکل از افراد مختلف با طرز فکرهای متنوع است و قاعدتا اگرهمه ما مانند هم بودیم باید به آدمیزاد بودن‌مان شک می‌کردیم؛ ما باید همدیگر را قبول و تحمل کنیم. آمدن هنرمندان به تلویزیون را تبریک می‌گویم. تلویزیون ارث پدری نیست و بهتر است مسائل را با هم قاطی نکنیم، در هر صورت بازگشت این هنرمندان درست است و آمدن‌شان حتما علتی دارد. مردم تصمیم گیرنده هستند و مدیران نیز ترجیح‌شان بر این بوده است که این عزیزان به اجرا برگردند. پس اتفاقاتی که دارد می‌افتد، جذاب است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است