روزنامه صبا

روزنامه صبا

پرونده شنبه های چالشی صبا

امیرحسین مدرس:می‌دانم که من باز نمی‌گردم


در پرونده چالش این هفته صبا به موضوع «بازگشت یا حذف سلبریتی‌ها» پرداخته‌ایم.

 در روزهای گذشته، اخباری مبنی بر بازگشت دو هنرمند کشور از جمله محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به برنامه‌های تلویزیونی منتشر شد و تهیه‌کنندگان آن نیز این اخبار را تایید کردند. همچنین نام‌های دیگری از هنرمندان چهره به میان آمد و گویی بنا بر آن شد که تعدادی از سلبریتی‌ها طبق روال گذشته در تلویزیون به اجرا بپردازند. پس از انتشار این اخبار حواشی و واکنش‌های جنجالی رخ داد و در ادامه آن محمدرضا شهبازی مجری برنامه‌های تلویزیونی، استعفای خود را از برنامه «پاورقی» اعلام و با انتشار ویدئویی از خود در صفحه مجازی به بازگشت به اصطلاح سلبریتی‌ها اعتراض کرد. همچنین رضا رشیدپور پیرو این اتفاقات نیز در صفحه شخصی خود اعلام کرد که از اجرای فصل جدید برنامه «سیم آخر» انصراف می دهد و بازگشت خود را به زمان بهتری موکول می‌کند. همه این اخبار و حواشی دست به دست هم داد تا شائبه‌هایی بوجود آید.

با توجه به این اتفاقات، روزنامه صبا بنا را بر این گذاشت تا در چالش این هفته خود پی‌گیر مواضع اهالی رسانه و هنر در این باره شود تا در این تریبون آزاد از نظرات بی پرده آنان مطلع شویم. نظراتی که می‌تواند برای مخاطبان فهیم و دغدغه‌مند روزنامه صبا قابل تامل باشد

امیرحسین مدرس (بازیگر و گوینده رادیو و تلویزیون):می‌دانم که من باز نمی‌گردم

بنده ۷ سال است از تلویزیون خداحافظی کرده‌ام و فقط یک برنامه «دفتر تابستان» را در رادیو دارم که آن را نیز در خانه ضبط و به رادیو ارسال می‌کنم. حقیقتا اصلا اخبار را دنبال نمی‌کنم و خودم را رها کرده‌ام. حتی شغلم را نیز تغییر داده‌ام و این روزها روی نسخ خطی متمرکز هستم. کار روی نسخه‌های خطی آرامش بخش است و خودم سیاستگذاری کار خودم را انجام می‌دهم و همه چیز دست خودم است و واقعا برایم اهمیتی ندارد که چه اتفاقاتی می‌افتد. در واقع این که چه کسانی قرار است به تلویزیون بازگردند برایم هیچ محلی از اعراب ندارد و چون اخبار را دنبال نمی‌کنم نمی‌توانم پاسخ درستی بدهم و باید با جزییات تمام چنین مسائلی بررسی شود اما این را می‌دانم که خودم نیز باز نمی‌گردم.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است