روزنامه صبا

روزنامه صبا

پرونده شنبه های چالشی صبا

حبیب اسماعیلی: رسانه ملی مخاطب ندارد


عدم مخاطب در رسانه ملی مستقیما به عملکرد غیر حرفه ای مسئولین و برنامه‌ریزان مربوط می‌شود.

  در این پرونده از هفته‌های چالشی، صبا به سراغ سوالی تکراری اما مهم رفته است، اینکه چرا دیگر رغبتی برای روشن کردن تلویزیون نداریم؟سوالی است که شاید هر ایرانی در ذهن خود بارها به آن پاسخ داده باشد. وقتی به نقش پررنگ تلویزیون در گذشته و مقایسه اش با کارکردی امروزی اش می‌رسیم طرح این سوال هر چند تکراری اما ضروری می نماید. رویکردی نه برای تخریب رسانه ملیُ که سالها دل در گرومحبت آن داریم، بلکه برای درک ساختار و روندی است که این رسانه از دیر باز تا کنون طی کرده است و با هدف اسیب شناسی و رفع آسیب از این رسانه پرطرفدار است.با همین نگاه به سراغ کسانی رفته ایم که بدون هیچ موضع و سوگیری منفی گرانه این رسانه فراگیر، آرزوی این را در دل دارند که  تلویزیون در رقابت تنگاتنگی که او را احاطه کرده است با توجه به امکانات ویژه ای که دراختیار دارد به روزهای طلایی خود بازگردد. بی شک در این میان وجود رسانه های دیگر فراگیر مجازی همچون کانالهای خبری، شبکه های نمایش خانگی اینترنت و موبایل بی تاثیر نبوده و نیست. اما با تمام این تفاسیر وجود برنامه های مخاطب پسندتر در سالهای اخیر می توانست بخشی از این رقابت را تسهیل کند. در ادامه با به اشتراک گذاشتن نظرات خود در فضای مجازی در این چالش با ما همراه باشید.

حبیب اسماعیلی (بازیگر): رسانه ملی مخاطب ندارد

به نظرم رسانه ملی مخاطب ندارد و این مسئله مستقیما مربوط می شود به عملکرد غیر حرفه ای مسئولین و برنامه ریزان سازمان که بدون توجه و عدم شناخت مخاطب، سیاست ها و رویکردهای غیر حرفه ای را اتخاذ کرده اند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است