روزنامه صبا

روزنامه صبا

مجری برنامه میدون:

بهمن‌هاشمی:میدانی برای خودنمایی کسب‌وکارهای خرد و کلان


بعد از 30 سال اجرای زنده تلویزیونی، برایم تجربه خوبی بود.

توجه به کارآفرینان و معرفی کسب‌وکارهایی که به توفیقی رسیده و نیاز به مساعدت دارند تا توسعه یابند و سهم بیش‌تری در بازار داشته‌باشند، مدت‌ها جایش در قاب تلویزیون خالی بود. مسابقه «میدون» در یک رقابت تلویزیونی برای استعدادیابی شغلی، برای کسانی که فکر می‌کنند ایده یا کسب و کار خوبی دارند و به دنبال سرمایه‌گذار می‌گردند، پیشنهاد خوبی است که از سال ۱۳۹۸ روی آنتن شبکه سه رفته با حضور چهار داور متخصص و فعال در حوزه کسب‌وکار نوین اکنون به فصل چهارم رسیده‌است. اجرای این فصل از«میدون» را بهمن‌هاشمی، مجری شناخته‌شده تلویزیون بر عهده دارد. علیرضا یونچی، تاجر پیش‌کسوت و مینا مهرنوش، فعال اقتصادی حوزه کسب‌وکارهای دیجیتال که در فصل‌های قبلی«میدون» حضور داشتند، داوران این فصل هم هستند. حسن سیرانی، استاد دانشگاه و فعال اقتصادی هم به‌عنوان داور جدید در کنار این دو حضور دارد.

در «میدون» به تهیه‌کنندگی مصطفی خلیل‌زاده صاحبان کسب‌وکارها و کارآفرینانی از سراسر کشور به ارائه کسب‌وکار خود می‌پردازند و از تهدیدها و فرصت‌های کسب‌وکارشان می‌گویند. داورها پس از بررسی کسب‌وکار کارآفرینان، به آن‌ها امتیازاتی در قالب«سکه» می‌دهند و پس‌ازآن، کسب‌وکارها توسط هیئت‌منصفه مورد داوری قرار می‌گیرند. کارآفرینی که بیش‌ترین امتیاز را دریافت کند، برنده مسابقه و صاحب وام چندمیلیاردی خواهدشد. «میدون» هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

بهمن‌هاشمی:میدانی برای خودنمایی کسب‌وکارهای خرد و کلان

بهمن‌هاشمی، مجری برنامه میدون درباره انتخابش برای اجرای این فصل گفت: انتخاب من برای اجرای فصل چهارم، ایجاد تنوع در اجرا بوده است. هدف اصلی برنامه حمایت از کارآفرینی و تولید ملی است و می‌خواهد به جوانان کشورمان بباوراند که می‌شود کار کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که این برنامه مفید واقع بشود و برای مردان تولید در این روزهای سخت و چه برای کسانی که می‌خواهند دست‌به‌کار شوند و شروع به تولید کنند، چه تولیدات خرد و چه تولیدات کلان امیدوارکننده باشد. هدف برنامه هم بی‌شک حمایت از تولید و کارآفرینی است.

هاشمی از اولین تجربه‌اش در اجرای برنامه‌های ضبطی و تولیدی گفت و افزود: بعد از ۳۰ سال اجرای زنده تلویزیونی، برایم تجربه خوبی بود. همیشه برنامه‌های من زنده و کوتاه ۱۵دقیقه‌ای تا نیم‌ساعته در مسابقات تلویزیونی و برگزاری جنگ‌هایی برای سال نو و شب یلدا بوده و تجربه برنامه ضبطی را بسیار کم داشته‌ام.

وی به تلاش شبانه‌روزی ۱۲۰ نفر از عوامل تولید از ابتدای صبح تا پاسی از شب اشاره کرد و گفت: عوامل تولید از ساعت۵:۰۰ تا ۹:۰۰ صبح مشغول آماده‌سازی هستند و روزی سه برنامه تا ساعت ۲۴:۰۰ ضبط می‌شود که هرکدام دو سه‌ساعتی طول می‌کشد تا ۵۰ دقیقه برای پخش آماده شود. وی ادامه داد: برای اینکه برنامه از حالت خشکی دربیاید گوشه‌ای از کار را با طنز آمیخته‌ایم. امیدواریم برنامه «میدون» میدانی باشد برای معرفی وشناسایی تمام کسانی که در کسب‌وکار خرد و کلان تلاش می‌کنند و همچنین پایگاهی برای به اوج رسیدن باشد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است