روزنامه صبا

روزنامه صبا

داور برنامه میدون:

علیرضا یونچی:اگر کار کن باشید، کار هست


ما می‌خواهیم راه یک کسب‌وکار را تا نهایت آن نشان دهیم.

توجه به کارآفرینان و معرفی کسب‌وکارهایی که به توفیقی رسیده و نیاز به مساعدت دارند تا توسعه یابند و سهم بیش‌تری در بازار داشته‌باشند، مدت‌ها جایش در قاب تلویزیون خالی بود. مسابقه «میدون» در یک رقابت تلویزیونی برای استعدادیابی شغلی، برای کسانی که فکر می‌کنند ایده یا کسب و کار خوبی دارند و به دنبال سرمایه‌گذار می‌گردند، پیشنهاد خوبی است که از سال ۱۳۹۸ روی آنتن شبکه سه رفته با حضور چهار داور متخصص و فعال در حوزه کسب‌وکار نوین اکنون به فصل چهارم رسیده‌است. اجرای این فصل از«میدون» را بهمن‌هاشمی، مجری شناخته‌شده تلویزیون بر عهده دارد. علیرضا یونچی، تاجر پیش‌کسوت و مینا مهرنوش، فعال اقتصادی حوزه کسب‌وکارهای دیجیتال که در فصل‌های قبلی«میدون» حضور داشتند، داوران این فصل هم هستند. حسن سیرانی، استاد دانشگاه و فعال اقتصادی هم به‌عنوان داور جدید در کنار این دو حضور دارد.

در «میدون» به تهیه‌کنندگی مصطفی خلیل‌زاده صاحبان کسب‌وکارها و کارآفرینانی از سراسر کشور به ارائه کسب‌وکار خود می‌پردازند و از تهدیدها و فرصت‌های کسب‌وکارشان می‌گویند. داورها پس از بررسی کسب‌وکار کارآفرینان، به آن‌ها امتیازاتی در قالب«سکه» می‌دهند و پس‌ازآن، کسب‌وکارها توسط هیئت‌منصفه مورد داوری قرار می‌گیرند. کارآفرینی که بیش‌ترین امتیاز را دریافت کند، برنده مسابقه و صاحب وام چندمیلیاردی خواهدشد. «میدون» هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

علیرضا یونچی:اگر کار کن باشید، کار هست

علیرضا یونچی، پیشکسوت کسب‌وکار و دیگر داور برنامه«میدون» با بیان اینکه فصل چهارم با تغییرات متمایز ازنظر فنی، قدری بهتر شده، افزود: نسبت به فصل اول، دوم و سوم، سؤالات فشرده‌تر شده و یک تنوع با حال و هوای نیمه‌طنز به این فصل اضافه‌شده و هدف اصلی برنامه اطلاع‌رسانی به کسانی است که می‌گویند کار نیست.

وی به نحوه برگزیده شدن و حضور کسب‌وکارها در برنامه اشاره کرد و گفت: از جای‌جای این کشور هفت هزار نفر از دورافتاده‌ترین نقاط و استان‌های کشور ثبت‌نام کرده‌اند که نشان می‌دهد کار هست. اساساً ما به مشاغل به صورت اقماری پرداخته‌ایم. ما می‌خواهیم راه یک کسب‌وکار را تا نهایت آن نشان دهیم. مبنای برگزیده شدن نیز این است که کار روی کاغذ نباشد و فرد حداقل یک نمونه داشته و کارش را شروع کرده باشد.

وی افزود: هدفمان در این برنامه این بوده که بگوییم کار کنید، چه کسی می‌گوید کار نیست و ما ثابت کرده‌ایم کار کن باشید کار هست

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است