روزنامه صبا

روزنامه صبا

جبار آذین:

به افق فلسطین،الگویی برای تولیدات موفق


به افق فلسطین، دارای امتیاز‌های فراوان نگرشی، فرهنگی، اجتماعی، کارشناسی و رسانه‌ای است.

«به افق فلسطین» برنامه ترکیبی گفت‌وگو محوری است که حدود یک ماه است از شبکه افق روی آنتن می‌رود. این برنامه در شرایطی روی آنتن رفت که بعد از عملیات طوفان‌الاقصی و آغاز جنایت‌های رژیم صهیونیستی و نسل کشی مردم غزه، توانست خلأ یک برنامه با محور موضوع فلسطین همزمان با فجایعی که در غزه شکل گرفت را پر کند. این برنامه با دعوت از مهمانان متنوع رویکرد واحدی را روی آنتن برد و نماد اعتراض تمام ایرانیان با خط فکری‌ و مشی سیاسی متفاوت در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی شد. در این میان این برنامه که در کمترین زمان توانست جامعه نخبگان و رسانه را نسبت به فاجعه غزه، حساس کند، با تغییر اتاق فکر و گروه تولیدش واکنش‌هایی را برانگیخت. اما به گفته مدیر شبکه با این تغییر به روند تولید برنامه خدشه‌ای وارد نشده و «به افق فلسطین» با همان رویکرد و نگاه روی آنتن است.

جبار آذین منتقد سینما و تلویزیون:الگویی برای تولیدات موفق

جبار آذین منتقد سینما و تلویزیون با بیان اینکه «به افق فلسطین»، یک برنامه ترکیبی گفتگو محور و نوآور و خلاق در شبکه افق و رسانه ملی است افزود: این برنامه از سوی کارشناسان، صاحبنظران و مردم بااستقبال روزافزون روبرو شده‌است و روند رو به تکامل و ارزشمند این برنامه موفق، در برابر مخاطبان انبوه خود، افقی روشن، پرامید، روشنگرانه اجتماعی و جهانی درمورد وقایع غزه، آینده درخشان و پیروز مقاومت را ترسیم می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه این برنامه دارای امتیاز‌های فراوان نگرشی، فرهنگی، اجتماعی، کارشناسی و رسانه‌ای است، افزود: این اتفاق نشان می‌داد که رسانه ملی می‌تواند با احترام به افراد متخصص، متعهد، مستعد، نوآور و حمایت از آنها در این راستا پیشگام و پیشتاز باشد و تولید برنامه‌های مانند «به افق فلسطین» را الگوی تولیدات موفق صداوسیما سازد.

وی در پایان گفت : درهرحال «به افق فلسطین» گروه پیشین از منظر رسانه‌ای و به عنوان یک برنامه ترکیبی دیدنی و خلاق، نمره بالایی درکارنامه سازندگان آن نشاند، امید که گروه جدید بتواند توفیق‌های آن را تداوم بخشد و یا اگر نمی‌تواند دست کم به حیات و قوام رسانه‌ای آن لطمه نزند و نظر، سلیقه و امید مخاطبان «به افق فلسطین» و مردم را خدشه‌دار نکند.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است