روزنامه صبا

روزنامه صبا

حامد بامروت‌نژاد:

«شصتادیا» در راستای نرم کردن فاصله بین نسل‌ها


رسالت اصلی شبکه دوسیما توجه ویژه به خانواده‌ها و تزریق شور زندگی به آنهاست.

مسابقه تلویزیونی «شصتادیا» که به تازگی روی آنتن شبکه دوسیما رفته است و علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون اجرای آن را برعهده دارد. این مسابقه رقابتی بین دو گروه متولدین دهه شصت و دهه هشتاد در چند مرحله برگزار می‌شود. این مسابقه به تهیه‌کنندگی سیدهاشم موسوی، سردبیری محمدجواد عزتی وکارگردانی علی فراهانی‌صدر هر هفته روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. از نکات جالب این مسابقه تلویزیونی تقابل دو نسلی است که به گفته خودشان با هم در تعارض‌اند، اما در همین رقابت با هم فضای شادی را برای مخاطبان و خودشان به عنوان شرکت‌کننده رقم می‌زنند. یکی از حواشی اصلی این مسابقه حضور علیرضا استادی در قامت مجری است که برای اولین بار رقم خورده‌است. خبرنگار صبا به بهانه پخش این مسابقه  با عوامل به گفت‌وگو نشسته است که در ادامه می‌خوانید.

رسالت اصلی شبکه دو سیما چیست؟

رسالت اصلی شبکه دوسیما توجه ویژه به خانواده‌ها و تزریق شور زندگی به آنهاست. شبکه دوسیما به عنوان شبکه خانواده قصد دارد تا با ارائه بسته مصرفی فرهنگی مناسب به خانواده‌ها، محتوای مفیدی در اختیار مخاطب قرار دهد که در این راستا برنامه‌های «بسته پیشنهادی» و «شصتادیا» را روی آنتن برده است.

«شصتادیا» چه جذابیتی دارد؟

بحث شکاف نسلی موضوع بسیار مهمی بود که «شصتادیا» با محوریت قرار دادن این مسئله و در راستای نرم کردن فاصله بین نسل‌ها سعی دارد تا به خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان یادآوری کند که علاوه بر وجود اختلافات نسلی، امکان گفت‌‌وگو و تعامل بین دو نسل وجود دارد و بین نسل‌های مختلف شکاف آنچنانی وجود ندارد. امیدوارم برنامه «شصتادیا» مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد و از تماشای آن لذت ببرند.

پگاه زارعی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است