روزنامه صبا

روزنامه صبا

جلال محبی:

به جوان‌ها اعتماد کنید تا خود را ثابت کنند


سینما حاصل یک اراده جمعی است، از بودن در آن جمع خوب و حرفه‌ای خوشحالم و از همکاری با آن‌ها حال خوبی دارم و مطمئنم این حال خوب به مخاطب هم منتقل خواهد شد.

لیست بازیگران فیلم سینمایی «آبی روشن» را که نگاه می‌کنیم به اسامی‌ای برمی‌خوریم که اولین تجربه جدی حضورشان در جشنواره فیلم فجر است. جلال محبی بازیگر جوان و خوش انگیزه‌ای است که فیلم سینمایی «آبی روشن» نقش‌آفرینی کرده است، او درباره چگونگی نحوه ورود خود به عرصه سینما گفت: از سال ۱۳۸۷ بازیگری را شروع کردم. در چند چند دوره آموزشی شرکت کردم و همزمان تئاتر هم کار می‌کردم. تجربه جدی من در تصویر با سریال سقوط و سریال آقای قاضی آغاز شد اما «آبی روشن» اولین تجربه جدی حضورم در سینماست که از این بابت بسیار خوشحال هستم.

وی درباره نحوه پیوستنش به پروژه «آبی روشن» گفت: مسئولیت انتخاب بازیگران این اثر با کیومرث مرادی بود، ایشان بواسطه شناخت قبلی که از بنده داشتند من را به بابک خواجه‌پاشا پیشنهاد دادند.  بعد از قراری که با آقای خواجه‌پاشا داشتم ایشان من را برای حضور در این اثر انتخاب کردند و این  افتخار این را پیدا کردم که در خدمت پروژه «آبی روشن» باشم و در کنار بزرگانی چون مهران احمدی ایفای نقش کنم

محبی در پاسخ به این سوال که نظرش چقدر «آبی روشن» در جشنواره فیلم فجر امسال می درخشد، گفت: با شناختی که در مدت فیلمبرداری از بابک خواجه پاشا و گروه پیدا کردم، مطمئنم این اثر هم مثل فیلم قبلی ایشان «در آغوش درخت» موفق خواهد بود.

وی با اشاره به همدل بودن تیم تولید «آبی روشن» بیان کرد: سینما حاصل یک اراده جمعی است، از بودن در آن جمع خوب و حرفه‌ای خوشحالم و از همکاری با آن‌ها حال خوبی دارم و مطمئنم این حال خوب به مخاطب هم منتقل خواهد شد.

جلال محبی با اشاره به این نکته که این فیلم اولین حضور او در جشنواره فیلم فجر است به بیان احساس خود در این رابطه پرداخت و مطرح کرد: این اتفاق می‌تواند نوید ورود به یک استاندارد حرفه‌ای در بازیگری برای من به حساب بیاید که برای خودم به نوعی ارزیابی تلقی می‌شود. اما اینکه این حضور چقدر در معرفی من به فیلمسازان دیگر تاثیر خواهد داشت را باید بعد از جشنواره بررسی کرد. بدیهی است که اکثر فیلمسازان دغدغه‌مند کشور، جشنواره فیلم فجر را به صورت حرفه‌ای پیگیری می‌کنند و این موضوع احتمال دیده شدن بازیگران جوان را بالا خواهد برد.

او درباره هنرمندانی که تا اینجای مسیر حرفه‌ایش حمایتش کردند، گفت: حمایت واژه وسیعی است و ما می‌توانیم از یک مشاوره کاری تا معرفی به پروژه‌های دیگر در نظر بگیریم، اما شاید اصلی‌ترین حامی من تا الان استاد عزیزم کیومرث مرادی بوده که علاوه بر حق استادی و معلمی، خیلی جاها به بنده اعتماد کردند و من را به پروژه‌ها معرفی کردند. امیدوارم که تا این لحظه توانسته باشم پاسخ خوبی به این اعتماد بدهم.

جلال محبی در انتها گفت: تنها یک خواسته از مدیران سینمایی و دست‌اندرکاران تولید آثار سینمایی دارم و از آن‌ها می‌خواهم که به جوان‌ها اعتماد کنند و به آن‌ها فرصت دهند تا خود را ثابت کنند.
پگاه زارعی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است