روزنامه صبا

روزنامه صبا

سامان کرمی:

ابراهیم پشت‌کوهی مسیر تازه‌ای برای من ایجاد کرد


آقای آقاپور از آنجایی که کار کمدی را خیلی خوب می‌شناسند و در این زمینه بسیار به من کمک کردند.

در روزهای برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران، گروه نمایش «از نظر سیاسی بی ضرر» در غرفه مجموعه رسانه‌ای صبا حاضر شدند و نشست رسانه‌ای این نمایش با حضور ابراهیم پشت‌کوهی کارگردان و همکارانش در این نمایش که این روزها در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود، برگزار شد. در ادامه بخش‌هایی از گفت‌وگوی خبرنگار صبا با این گروه نمایشی را می‌خوانید و متن کامل گفت‌وگو با همه عوامل در فرصتی مقتضی در خبرگزاری صبا منتشر خواهد شد.

 از ویژگی‌های بدنی، عروسک وار و فانتزی این کاراکتر برایمان بگویید.

کارآموز تقریباً فانتزی‌ترین کاراکتر نمایش است که خیلی ناخواسته در بنگاه قتل مشغول درس خواندن است. او بر اساس سلیقه‌ای که پدرش داشته مجبور شده این رشته را انتخاب کند و چون کاراکتر لطیفی دارد، این مسئله با روحیاتش سازگار نیست. با توجه به نقش‌هایی که من در گذشته و در کارهای فانتزی و کمدی داشتم آقای پشت‌کوهی مرا برای این نقش انتخاب کردند. در ابتدا خودم نیز مقداری ترس داشتم که مبادا این فیزیک و لحنی که انتخاب کرده‌ام از کار بیرون بزند ولی خدا را شکر فکر می‌کنم که جواب داد و کاراکتر بامزه‌ای هم از آب درآمد.

 تجربه همکاری با آقای پشت‌کوهی در این اثر برای شما چگونه بود؟

این اولین بار بود که با ایشان در نمایشی همکاری می‌کردم و از آنجایی که این نمایش در قالب کمدی است و این تقریباً اولین تجربه کمدی برای خود آقای پشت‌کوهی هم هست به تجربه‌ای جذاب و دوست داشتنی برایم تبدیل شد و آقای پشت‌کوهی مسیر تازه‌ای را در فضای کمدی برای من ایجاد کرد که می‌توان در این سبک هم کار کمدی انجام داد.

 بده بستان با کاراکترهای مقابل‌تان در این کار چگونه بود؟

پارتنرهای اصلی من در این کار آقای آقاپور و خانم صدرایی هستند که هر دو بازیگران بسیار توانمندی هستند. صحنه خاله در رودهن صحنه بسیار جذابیست و ما اتودهای زیادی برایش زدیم تا به نتیجه دلخواه برسیم و آقای آقاپور از آنجایی که کار کمدی را خیلی خوب می‌شناسند و در این زمینه بسیار به من کمک کردند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است