روزنامه صبا

روزنامه صبا

دبورا ویلار هنرمند گرافیست کوبایی:

خدا این حملات علیه اسرائیل را هدایت کرد


دبورا ویلار هنرمند گرافیست کوبایی به حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل واکنش نشان داد.

نامه خانم دبورا ویلار هنرمند گرافیست کوبایی که لحظاتی پس از حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل نوشته و توسط مسعود شجاعی طباطبایی از هنرمندان شناخته شده عرصه کاریکاتور کشورمان در اختیار روزنامه صبا قرار گرفته است. نامه‌ای پور شور که ترجمه آن را در ادامه می‌خوانید.

سلام علیکم برادر! امیدوارم که شما خوب باشید. خداوند همیشه ایران را همراهی و هدایت کند. لحظاتی قبل اخبار را دنبال کرده‌ام و از شنیدن این خبرها خوشحال و هیجان‌زده شده‌ام. به نظر می‌آید که خدا خودش است که این حملات علیه اسرائیل را هدایت می‌کند. من می‌فهمم که این اتفاق‌ها بخشی از اراده الهی است. به نظر می‌آید که پیش‌بینی‌های کتاب مقدس  مسیحیان در مورد احاطه و حمله به اسرائیل تحقق می‌یابد. این موضوع به زمان آخرالزمان اشاره دارد که منتظر ظهور مسیح هستند. در اسلام شیعه نیز ما منتظر ظهور امام مهدی هستیم. همیشه دعا می‌کنیم که خدا ظهور امام مهدی را تسریع کند. بنابراین، منطقی است که ایران به عنوان ابزاری برای نجات جهان عمل کند!

در دوران باستان، در زمان قضات و پادشاهان، اسرائیل با هدایت و ندای خدا به ملت‌های دیگر حمله می‌کرد و با قدرت الهی پیروز می‌شد. اما زمان‌ها تغییر کرده و سیاست نیز تغییر کرده است. ما می‌دانیم که ایران با فرهنگ و دولتی که بر اساس اسلام است، از سال ۱۳۵۷ با انقلاب اسلامی تحت رهبری امام و آیت‌الله خامنه‌ای، به عنوان رهبری که توسط خدا تایید شده است، استقلال اسلام شیعه را تأسیس کرده است. این اسلام واقعی، مسیر نجات و راهی به سوی خداست. به نظر می‌آید که زمان آن رسیده است که برادران مسلمان بیدار شوند و نشان دهند که قدرت و شخصیتی که از خانواده پیامبر به آنها رسیده، چگونه به عدالت عمل می‌کند!

به امید آزادی انسان‌ها از مرگ و ستم. در جنگ‌ها همیشه تلفاتی وجود دارد، اما دعا می‌کنیم که خدا برادرانمان را حفظ کند و ستم را برای همیشه نابود کند. ان‌شاءالله.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است