روزنامه صبا

روزنامه صبا

حمایت اهالی سینما از وعده صادق؛

شاه‌حسینی: آرزوی تمامی مظلومان بشر بود


یک جشن بزرگ بود که آرزوی تاریخ و آرزوی تمامی مظلومان بشر بود. عملیات وعده صادق بی نظیر بود و کیف کردم.

دو هفته پیش بود که رژیم غاصب صهیونیستی دراقدامی ددمنشانه به دفتر کنسولی ایران در دمشق حمله کرد؛ حادثه تلخی که بازتاب‌های بین‌المللی متعددی داشت و اغلب رسانه‌های منطقه‌ای با «بی‌سابقه» خواندن این حمله تروریستی، هشدارهایی نسبت به واکنش احتمالی ایران و افزایش سطح تنش‌ها در غرب آسیا داده و از شیوه‌های دیپلماتیک برای انصراف ایران از عملیات انتقام استفاده کردند اما کلام آخر همان وعده صادقی بود که رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت شهید زاهدی و همرزمان شهیدش به آن اشاره کرده و فرمودند: «رژیم خبیث صهیونیستی به‌دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد.»؛ پیامی که رعشه بر اندام صهیونیست‌ها انداخت و آنها هر آن منتظر پاسخ به این اقدام شرارت‌بارشان بودند و شنبه شب به وقت انتقام کوک و سجاده آتش به وقت شام پهن شد و با اشاره فرمانده کل قوا، پهپادهای مهاجر برای تار‌و‌مار کردن اسقاطیلی‌ها همچون عقابها به پرواز درآمدند و پرچم عملیات تلافی‌جویانه به اهتزاز درآمد تا دنیا بداند که ما شیدا گونه به افق می‌نگریم و از پرواز در شب خاطره‌های کیمیایی داریم و از دوئل نمی‌هراسیم چرا که ما فرزند این خاک و سرزمین خورشید هستیم.

اهالی فرهنگ و هنر نیز همانند همیشه این بار هم از طریق تریبون روزنامه صبا به وعده صادق اقتدا کردند و با حمایت خود از این اقدام جسورانه در کنار سربازان غیور ایران جان، قرار گرفتند تا یک بار دیگر اقتدار و وحدت ملی را با غرور و افتخار فریاد کنند.

انسیه شاه‌حسینی؛ کارگردان: اسرائیل را باید در درون خود خفه کرد

شبی که این عملیات شروع شد تا خود صبح من قدم زدم، چای خوردم و اشک ریختم به یاد محمود درویش و شعرایی که حسرت به دل رفتند و آن شب را ندیدند. آرزو کردم هرشب چنین ضیافتی را داشته باشیم تا هرشب اهالی غزه راحت بخوابند، بنابراین یک جشن بزرگ بود که آرزوی تاریخ و آرزوی تمامی مظلومان بشر بود و تمام مدت می گفتم حاج قاسم سلیمانی کجایی که بچه ها دارند مسیر تو را ادامه می دهند. عملیات وعده صادق بی نظیر بود و کیف کردم. آن شب،  شب سال نو برای من بود، شب میلاد و مبعث بود و اصلا همه چیز من بود. بسیار یاد شهدا و امام خمینی(ره) بودم و اشک شوق ریختم و دعا کردم که ان‌شاالله شروع خوبی باشد که بچه ها کاری کنند و این سگ های زنجیره ای را از بین ببرند و تمام شهرک ها را بکوبند. اسرائیل را باید در دورن خودش خفه کرد و در قالب و فضای خودش دفنش کرد. دیگر هر اتفاقی که بیفتد به نفع ماست و وقتی حرکتی شروع می شود دیگر نباید به پشت سر نگاه کرد. این عملیات حرکت بسیار مبارک و شروع خوبی است و تازه بچه های ما داغ شدند و تازه فهمیدند که اسرائیل واقعا خانه عنکبوت است و این را باور کردند . البته یک عده‌ای از ملت ما ممکن است به خاطر منافع شخصی نگران و ناراحت شوند ولی اگر اسرائیل این همه جنایت مانند کودک کشی، زن کشی و… نکرده بود، ممکن بود خیلی‌ها بگویند نه غزه نه اسرائیل ولی آنقدر جنایت کرد که اگر در خود ملت ایران هفتاد درصد موافق از بین رفتن این رژیم بودند اکنون صد درصد شده‌اند.

پگاه زارعی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است