روزنامه صبا

روزنامه صبا

حمایت اهالی سینما از وعده صادق؛

غفاری: یک کار باشکوه و عزتمندانه بود


به قدری این اتفاق ما را ذوق زده کرد که همچنان احساس عزت داریم. این عملیات واقعا یک کار باشکوه و عزتمندانه بود.

دو هفته پیش بود که رژیم غاصب صهیونیستی دراقدامی ددمنشانه به دفتر کنسولی ایران در دمشق حمله کرد؛ حادثه تلخی که بازتاب‌های بین‌المللی متعددی داشت و اغلب رسانه‌های منطقه‌ای با «بی‌سابقه» خواندن این حمله تروریستی، هشدارهایی نسبت به واکنش احتمالی ایران و افزایش سطح تنش‌ها در غرب آسیا داده و از شیوه‌های دیپلماتیک برای انصراف ایران از عملیات انتقام استفاده کردند اما کلام آخر همان وعده صادقی بود که رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت شهید زاهدی و همرزمان شهیدش به آن اشاره کرده و فرمودند: «رژیم خبیث صهیونیستی به‌دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد.»؛ پیامی که رعشه بر اندام صهیونیست‌ها انداخت و آنها هر آن منتظر پاسخ به این اقدام شرارت‌بارشان بودند و شنبه شب به وقت انتقام کوک و سجاده آتش به وقت شام پهن شد و با اشاره فرمانده کل قوا، پهپادهای مهاجر برای تار‌و‌مار کردن اسقاطیلی‌ها همچون عقابها به پرواز درآمدند و پرچم عملیات تلافی‌جویانه به اهتزاز درآمد تا دنیا بداند که ما شیدا گونه به افق می‌نگریم و از پرواز در شب خاطره‌های کیمیایی داریم و از دوئل نمی‌هراسیم چرا که ما فرزند این خاک و سرزمین خورشید هستیم.

اهالی فرهنگ و هنر نیز همانند همیشه این بار هم از طریق تریبون روزنامه صبا به وعده صادق اقتدا کردند و با حمایت خود از این اقدام جسورانه در کنار سربازان غیور ایران جان، قرار گرفتند تا یک بار دیگر اقتدار و وحدت ملی را با غرور و افتخار فریاد کنند.

علی غفاری؛ کارگردان: از شب شروع عملیات تا روز بعد نخوابیدم

به قدری این اتفاق ما را ذوق زده کرد که همچنان احساس عزت، افتخار و غرور داریم و با کلمات نمی توانیم احساسمان را بیان کنیم ولی این عملیات به نظرم واقعا یک کار باشکوه و عزتمندانه بود. من از شب شروع عملیات تا روز بعد نخوابیدم و لحظه به لحظه خبرها را پیگیری می کردم و هر لحظه هم حالم بهتر می شود. با عملیات وعده صادق شوقی در منطقه، کشورهای مسلمان و در میان تمامی آزادی خواهان جهان ایجاد شد و اتفاق و حرکتی رو به جلو رقم خورد که به نظرم فوق العاده بود. اسرائیلی ها هیچ کاری نمی‌توانند بکنند و این عملیات اتفاق عجیب و غریبی بود که طبیعتا ممکن است حرف ها و تهدیدهایی از سوی اسرائیل اتفاق بیفتد اما هیچ کاری نمی توانند کنند. به نظرم اکنون حاج قاسم سلیمانی از همه خوشحال تر است و حال همگی ما خوب است. از خاطرمان نرود که باید حمایت کنیم و قدردان بچه های سپاه پاسداران باشیم چرا که واقعا حال مردم را خوب کردند و ان‌شاالله خدا به آن ها عمر وعزت دهد.

پگاه زارعی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است