روزنامه صبا

روزنامه صبا

حمایت اهالی هنر از وعده صادق؛

مهرآبادی: از این حرکت شجاعانه احساس غرور می‌کنم


من به‌عنوان یکی از اهالی حوزه فرهنگ از حرکت شجاعانه رزمندگان غیورمان احساس غرور و سربلندی می‌کنم.

دو هفته پیش بود که رژیم غاصب صهیونیستی دراقدامی ددمنشانه به دفتر کنسولی ایران در دمشق حمله کرد؛ حادثه تلخی که بازتاب‌های بین‌المللی متعددی داشت و اغلب رسانه‌های منطقه‌ای با «بی‌سابقه» خواندن این حمله تروریستی، هشدارهایی نسبت به واکنش احتمالی ایران و افزایش سطح تنش‌ها در غرب آسیا داده و از شیوه‌های دیپلماتیک برای انصراف ایران از عملیات انتقام استفاده کردند اما کلام آخر همان وعده صادقی بود که رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت شهید زاهدی و همرزمان شهیدش به آن اشاره کرده و فرمودند: «رژیم خبیث صهیونیستی به‌دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد.»؛ پیامی که رعشه بر اندام صهیونیست‌ها انداخت و آنها هر آن منتظر پاسخ به این اقدام شرارت‌بارشان بودند و شنبه شب به وقت انتقام کوک و سجاده آتش به وقت شام پهن شد و با اشاره فرمانده کل قوا، پهپادهای مهاجر برای تار‌و‌مار کردن اسقاطیلی‌ها همچون عقابها به پرواز درآمدند و پرچم عملیات تلافی‌جویانه به اهتزاز درآمد تا دنیا بداند که ما شیدا گونه به افق می‌نگریم و از پرواز در شب خاطره‌های کیمیایی داریم و از دوئل نمی‌هراسیم چرا که ما فرزند این خاک و سرزمین خورشید هستیم.

اهالی فرهنگ و هنر نیز همانند همیشه این بار هم از طریق تریبون روزنامه صبا به وعده صادق اقتدا کردند و با حمایت خود از این اقدام جسورانه در کنار سربازان غیور ایران جان، قرار گرفتند تا یک بار دیگر اقتدار و وحدت ملی را با غرور و افتخار فریاد کنند.

محسن مهرآبادی؛ مدیرانتشارات فرهنگ‌ گستر : احساس غرور می‌کنم

اتفاق شنبه شب نشان داد که اسرائیل مانند همیشه در محاسبات خود اشتباه کرده است. زمانی که طوفان‌الاقصی هم شکل گرفت اسرائیل گمان نمی‌کرد که حماس بتواند پاسخ سال‌ها ظلمی که به مردم غزه رفته است را بدهد. اما رفته‌رفته به این نتیجه رسید که حماس قدرتمندانه ظاهر شده و تا پایان هم ایستادگی خواهد کرد. به‌خصوص این‌که حماس ازآن زمان تا این لحظه همواره به شکل متهورانه به دفاع پرداخته است. به گمان من امروز اسرائیل با تجربه کردن این اتفاقات مانند حمله پهبادی دیشب ایران به بخشی از خاکش، مانند گربه‌ای شده است که درون یک اتاقک تنگ گیر افتاده است. حمله اسرائیل طی روزهای گذشته به کنسولگری ایران و متعاقب آن، پاسخ جانانه ما به این حمله، به اسرائیل اثبات کرد که دولت و مردم همواره درکنار یکدیگر به دفاع از خاک خود می‌پردازند. کما این‌که همیشه در مقاطع مختلف تاریخی همین‌طور بوده است. امروز همه ایرانیان که به سرنوشت کشور علاقه دارند با یکدیگر متحد شده‌اند. نمونه این اتحاد را در روز قدس امسال هم مشاهده کردیم و حضور یکپارچه مردم از اقشار مختلف جامعه را درکنار یکدیگر نشان داد که اتحاد رمز پیروزی است. آنچه مسلم است این‌که مسئله شنبه شب، پاسخ کوبنده‌ای به اسرائیل بود تا متوجه شود که تجاوز به خاک یک ملت چه هزینه و تبعات جبران‌ناپذیری برایش به همراه خواهد داشت و آنچه که از خود می‌سازد یک دروغ پوشالی بیش نیست. همان‌طور که گنبد آهنین نتوانسته در برابر پاسخ ایران مقاومتی داشته باشد. شکی نیست که دولت و مردم همواره دست در دست یکدیگر دارند و به اقداماتی ازاین قبیل واکنش‌های شایسته و درخور نشان می‌دهند. قلب مردم همیشه برای ایران می‌تپد و بی‌تردید در برابر دست‌اندازی و چپاول دشمنی چون اسرائیل ساکت نخواهند نشست. من به‌عنوان یکی از اهالی حوزه فرهنگ از حرکت شجاعانه رزمندگان غیورمان احساس غرور و سربلندی می‌کنم.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است