روزنامه صبا

روزنامه صبا

حمایت هنرمندان رسانه ملی از وعده صادق؛

امینیان: بالاخره یک قدرتی بی نظیر جلوی اسرائیل ایستاد


من خوشحالم از این که بالاخره یک جا، یک قدرتی بی نظیر جلوی اسرائیل ایستاده‌است و پاسخ دندان شکن به آن می‌دهد.

دو هفته پیش بود که رژیم غاصب صهیونیستی دراقدامی ددمنشانه به دفتر کنسولی ایران در دمشق حمله کرد؛ حادثه تلخی که بازتاب‌های بین‌المللی متعددی داشت و اغلب رسانه‌های منطقه‌ای با «بی‌سابقه» خواندن این حمله تروریستی، هشدارهایی نسبت به واکنش احتمالی ایران و افزایش سطح تنش‌ها در غرب آسیا داده و از شیوه‌های دیپلماتیک برای انصراف ایران از عملیات انتقام استفاده کردند اما کلام آخر همان وعده صادقی بود که رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت شهید زاهدی و همرزمان شهیدش به آن اشاره کرده و فرمودند: «رژیم خبیث صهیونیستی به‌دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد.»؛ پیامی که رعشه بر اندام صهیونیست‌ها انداخت و آنها هر آن منتظر پاسخ به این اقدام شرارت‌بارشان بودند و شنبه شب به وقت انتقام کوک و سجاده آتش به وقت شام پهن شد و با اشاره فرمانده کل قوا، پهپادهای مهاجر برای تار‌و‌مار کردن اسقاطیلی‌ها همچون عقابها به پرواز درآمدند و پرچم عملیات تلافی‌جویانه به اهتزاز درآمد تا دنیا بداند که ما شیدا گونه به افق می‌نگریم و از پرواز در شب خاطره‌های کیمیایی داریم و از دوئل نمی‌هراسیم چرا که ما فرزند این خاک و سرزمین خورشید هستیم.

اهالی فرهنگ و هنر نیز همانند همیشه این بار هم از طریق تریبون روزنامه صبا به وعده صادق اقتدا کردند و با حمایت خود از این اقدام جسورانه در کنار سربازان غیور ایران جان، قرار گرفتند تا یک بار دیگر اقتدار و وحدت ملی را با غرور و افتخار فریاد کنند.

راحله امینیان مجری: چالش‌های ذهنی دخترم رفع شد!

نظرم را در استوری با استناد به جلمه مقام معظم رهبری که می فرمایند دوران بزن در رویی تمام شده ‌است و بزنی می‌خوری بیان کردم، اما واقعیت و قاعده جنگ همین است و حرف عجیبی نیست و اگر کسی حمله کند، باید آمادگی داشته باشد که به آن حمله شود. اسرائیل هم ظاهرا عادت کرده است، مظلوم نمایی خاص خود را انجام دهد و پاسخ دندان شکن نگیرد. من خوشحالم از این که بالاخره یک جا، یک قدرتی بی نظیر جلوی اسرائیل ایستاده‌است و پاسخ دندان شکن به آن می‌دهد و به تیتر رویترز که در زمان عملیات وعده صادق که نوشته بود «ایران دارد اسرائیل را می بلعد»؛ استناد می‌کنم. به نظرم این تیتر برای اینکه دنیا مطلع شود یک قدرت مقاوم و نیروی مقتدری جلوی اسرائیل ایستاده است و این گونه اضمحلال آن را فریاد می‌زند، شاهکار بود.

من به عنوان یک مادر از این عملیات خیلی خوشحال شدم چرا که بعد از ۱۳ فروردین و حادثه کنسولگری ایران در دمشق، برای دختر من یک سوال پیش آمده بود، آن هم این بود که مگر نمی‌گوییم که کشور ما کشور قدرتمندی در حوزه دفاع است، پس چرا انقدر سکوت، انفعال و بی پاسخی؟ زمانی که دخترم از خواب بیدار شد و به او از عملیات خبر دادم، خوشحال شد چرا که برایش واقعا چالش شده بود و می گفت اگر قدرتمندیم چرا پاسخ نمی‌دهیم و اگر نیستیم پس چرا شعار می‌دهیم. با عملیات وعده صادق امنیت روانی برای دخترم شکل گرفت و متوجه شد که چه قدرتی داریم و چگونه می‌توانیم حمله پهپادی و موشکی قدرتمندی را داشته باشیم. من به عنوان مادر بیشتر از احساس آرامش روان دخترم به عنوان یک نوجوان ایرانی ذوق زده شدم و در کنار عرق، تعصب و غرور ملی که خودم دارم این وجه مرا بیشتر خوشحالم کردم. امیدوارم ذهن دیگر نوجوانان و جوانان کشور بابت تمام چالش‌های ذهنی به آرامش رسیده باشد.

 

پگاه زارعی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است