سانیا سالاری در گفتگو با صبا:
حالم با این کار خیلی خوب است
من پیش از این نیز افتخار همکاری با سینا رازانی را در پروژههای دیگر داشتم و خوشحالم که در این نمایش که در مقام کارگردان هستند به عنوان بازیگر حضور دارم و خدا را شکر حالم با این کار خیلی خوب است.
مریم عظیمی _ نمایش «رام کردن اسب چوبی» به نویسندگی سینا رازانی و نیما نافع و کارگردانی سینا رازانی و تهیهکنندگی علی شاهانی با حضور چهرههای نام آشنایی مثل کامران تفتی، سانیا سالاری، اتابک نادری و… این روزها در سالن چهارسوی تئاتر شهر به اجرا در میآید. موضوع این نمایش در دنیای فردی مرفه و پولدار که تفریحش گیر آوردن افراد ساده لوح و فاقد پیچیدگی و دست انداختنشان است، میگذرد در حالی که شکارچی خود به زودی تبدیل به شکار خواهد شد. در ادامه گفتوگوی خبرنگار صبا با بازیگر این فیلم را میخوانید.
کاراکتر شراره متفاوت از کاراکترهای دیگری که روی صحنه هستند بسیار منطقی و آرامتر است. لطفاً از چگونگی مواجه شدن با این کاراکتر بگویید.
اولین باری که سینا رازانی متن را برایم فرستادند، گفتند که شراره را کاراکتر میبینند و میخواهند کاملاً به صورت یک کاراکتر اجرا شود و تفاوتی که از آن صحبت کردید شاید به همین علت به باشد و در نهایت هر آنچه اجرا میشود در راستای خواست آقای رازانی است. من پیش از این نیز افتخار همکاری با سینا رازانی را در پروژههای دیگری که ایشان در مقام بازیگر بودند، داشتم و خوشحالم که در این نمایش که در مقام کارگردان هستند به عنوان بازیگر حضور دارم و خوشحالم که به من اعتماد کردند و این نقش راغ به من سپردند و خدا را شکر حالم با این کار خیلی خوب است.
آیا خاستگاه شروع بازیگری شما تئاتر بود؟
بله من شاگرد مهتاب نصیرپور عزیز و آقای محمد رحمانیان بودم و اولین تئاتری که در آن به ایفای نقش پرداختم «مجلس ضربت زدن» نوشته استاد بهرام بیضایی به کارگردانی آقای رحمانیان بود که اتفاقاً در همان نمایش نیز آقای سینا رازانی حضور داشتند و همکاری کردیم. من تا این لحظه تجربه کار کمدی نداشتم و این اولین تجربه من است و خیلی خوشحالم که میتوانم با خیال راحت به سینا رازانی اعتماد کنم چرا که کمدی کار کردن برای بازیگری که تاکنون این تجربه را نداشته سخت است و برای من نیز تا حدود زیادی ترسناک بود اما خدا را شکر جوری که آقای رازانی هدایت میکنند همه چیز عالی پیش میرود و خیالم از این بابت راحت است.