روزنامه صبا

روزنامه صبا

پرونده شنبه های چالشی صبا

پرویز امیری:باید از حاشیه‌ها پرهیز کنیم


در پرونده چالش این هفته صبا به موضوع «بازگشت یا حذف سلبریتی‌ها» پرداخته‌ایم.

 در روزهای گذشته، اخباری مبنی بر بازگشت دو هنرمند کشور از جمله محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به برنامه‌های تلویزیونی منتشر شد و تهیه‌کنندگان آن نیز این اخبار را تایید کردند. همچنین نام‌های دیگری از هنرمندان چهره به میان آمد و گویی بنا بر آن شد که تعدادی از سلبریتی‌ها طبق روال گذشته در تلویزیون به اجرا بپردازند. پس از انتشار این اخبار حواشی و واکنش‌های جنجالی رخ داد و در ادامه آن محمدرضا شهبازی مجری برنامه‌های تلویزیونی، استعفای خود را از برنامه «پاورقی» اعلام و با انتشار ویدئویی از خود در صفحه مجازی به بازگشت به اصطلاح سلبریتی‌ها اعتراض کرد. همچنین رضا رشیدپور پیرو این اتفاقات نیز در صفحه شخصی خود اعلام کرد که از اجرای فصل جدید برنامه «سیم آخر» انصراف می دهد و بازگشت خود را به زمان بهتری موکول می‌کند. همه این اخبار و حواشی دست به دست هم داد تا شائبه‌هایی بوجود آید.

با توجه به این اتفاقات، روزنامه صبا بنا را بر این گذاشت تا در چالش این هفته خود پی‌گیر مواضع اهالی رسانه و هنر در این باره شود تا در این تریبون آزاد از نظرات بی پرده آنان مطلع شویم. نظراتی که می‌تواند برای مخاطبان فهیم و دغدغه‌مند روزنامه صبا قابل تامل باشد

پرویز امیری تهیه کننده:باید از حاشیه‌ها پرهیز کنیم

نگاهم به ماجرای بازگشت سلبریتی‌ها آشتی ملی است و اعتقادم این است که مردم داشتند زندگی خود را می‌کردند و این دشمنان‌ هستند که نمی‌خواهند مردم زندگی عادی داشته باشند و دائما خواستار هراس، التهاب و اغتشاش در جامعه هستند. به نظرم هرچه جامعه به سمت و سوی خود بازگردد اتفاقات بهتری می‌افتد و من با بازگشت هر شخصی که چارچوب قواعد نظام و سازمان صدا و سیما را پذیرفته و می‌تواند در جهت ارتقای سطح امید در جامعه و جذب بیشتر مخاطب کمک کند موافقم. به هر حال این افراد سرمایه‌های ملی هستند، این افراد نخبگان رسانه و متعلق به صداوسیما هستند. چرا آن‌ها را به سوی پلتفرم‌ها یا خانه نشینی سوق دهیم. مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌فرمایند: «به بهانه‌های مختلف و با اختلاف‌های کوچک، در مقابل هم قرار نگیرند و با توجیه‌های غلط، علیه هم جنجال راه نیندازند. ظریفی از دوستان ما می‌گفت این مسأله‌ی خودی و غیرخودی را که شما مطرح کردید، همه قبول کردند؛ منتها بعضی‌ها جای خودی و غیرخودی را عوض کردند! کسانی را که برای نظام و انقلاب و اسلام احساس مسؤولیت می‌کنند، خودی بدانید. غیرخودی کسانی هستند که با اصل نظام مخالفند.»

با توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، به نظرم باید از حاشیه‌ها پرهیز کنیم و مراقب باشیم در دام دشمنان نظام نیفتیم.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است