روزنامه صبا

روزنامه صبا

تاثیر رسانه‌ها بر فرهنگ و هنر جامعه،

نیلی: صبا رسانه مستقل و قابل‌اعتماد است


صبا خیلی زود توانست جای خود را در فضای فرهنگ و هنر باز کند و در بین اهالی هنر به‌عنوان یک رسانه مستقل و درعین‌حال قابل‌اعتماد، شناخته شود.

سوم خردادماه سالروز تاسیس مجموعه رسانه‌ای «صبا» است که شامل روزنامه، خبرگزاری، ماهنامه، باشگاه فیلم و عکس است و همچنین در فضاهای مجازی حضور گسترده‌ و پر قدرتی دارد، بهانه‌ای شد تا در آستانه ۱۲ سالگی آن درباره چگونگی تاثیر رسانه‌ها بر فرهنگ و هنر جامعه، با احسان نیلی تهیه کننده به گفت‌وگو بنشینیم که در ادامه می‌خوانید.

احسان نیلی تهیه‌کننده تلویزیون درخصوص نقش رسانه‌ها بر فرهنگ و هنر جامعه گفت: طبیعتا بستر فکری و فرهنگی مردم را رسانه‌ها می‌سازند. تاثیری که رسانه‌ها بر فرهنگ مردم دارند را به ‌هیچ عنوان نمی‌توان نادیده گرفت و این تاثیرگذاری شامل تمامی آن‌ها به‌صورت جمعی است. چه رسانه‌های تصویری مانند تلویزیون و چه رسانه‌های مکتوب، قبل از اطلاع‌رسانی و به ‌اصطلاح جنبه‌های خبری؛ بر فرهنگ مردم تاثیر دارند.

احسان نیلی همچنین در مورد عملکرد مجموعه رسانه‌ای صبا اظهار داشت: تمام فعالیت‌های رسانه‌ای که تا به الان با مدیریت مجموعه صبا انجام شده، چه در بخش خبرگزاری‌ و چه در بخش‌های مرتبط با ماهنامه و روزنامه؛ بسیار خوب و اثرگذار بوده است. به ‌نظر من یکی از موفقیت‌های رسانه صبا این است که خیلی زود توانست جای خود را در فضای فرهنگ و هنر باز کند و در بین اهالی هنر به‌عنوان یک رسانه مستقل و درعین‌حال قابل‌اعتماد، شناخته شود.

 

نداروزبه

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است