روزنامه صبا

روزنامه صبا

تاثیر رسانه‌ها بر فرهنگ و هنر جامعه؛

معظمی: رسانه «صبا» حقیقت را بیان می‌کند


رسانه صبا جزو رسانه‌های بسیار معتبری است که حقیقت را بیان می‌کند.

سوم خردادماه سالروز تاسیس مجموعه رسانه‌ای «صبا» است که شامل روزنامه، خبرگزاری، ماهنامه، باشگاه فیلم و عکس است و همچنین در فضاهای مجازی حضور گسترده‌ و پر قدرتی دارد، بهانه‌ای شد تا در آستانه ۱۲ سالگی آن درباره چگونگی تاثیر رسانه‌ها بر فرهنگ و هنر جامعه، با احمدمعظمی کارگردان به گفت‌وگو بنشینیم که در ادامه می‌خوانید.

احمد معظمی کارگردان تلویزیون در مورد چگونگی تاثیرگذاری رسانه‌ها بیان کرد: اصولا هر رسانه‌ای با عملکرد درست، می‌تواند بر فرهنگ جامعه‌اش اثرگذار باشد. من در حوزه کاری خودم می‌گویم. مثلا رسانه‌ای که مختص به حوزه فیلم و سریال‌سازی است باید برای مخاطبانش پیام‌هایی داشته باشد و زمانی که بتواند پیام‌های به ‌روز و آگاهانه‌ای را به مخاطب ارائه دهد، صددرصد در این امر موفق خواهد بود. منتها همه این‌ها به‌نظر من باید به‌گونه‌ای در تحقیقات و پژوهش یک اثر، یک فیلمنامه و دراقع در لایه‌های مختلف یک محصول به کار گرفته شود که  سمت و سوی حقیقت داشته باشد تا بتواند تاثیرش را بر جامعه بگذارد.

وی درمورد چگونگی عملکرد اخیر رسانه‌ها اذعان داشت: نمی‌توان به‌صورت دقیق گفت که رسانه‌های‌مان در این زمینه موفق بوده‌اند یا خیر، ولی به ‌نظرم اکثر آن‌ها خصوصا در این اواخر، عملکرد درست و قابل ‌قبولی داشته‌اند.

احمد معظمی در پایان با اشاره به عملکرد مجموعه رسانه‌ای «صبا» گفت: رسانه صبا جزو رسانه‌های بسیار معتبری است که حقیقت را بیان می‌کند و به‌نظرم این ویژگی خیلی می‌تواند به ماندگار شدنش در مسیری که هست، بیشتر و بیشتر کمک کند.

 

نداروزبه

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است